Strefa Galaxy FUN na festiwalach
Odpowiedzialność i działanie:
Koncepcja, autorski projekt scenograficzny, realizacja, obsługa i relacja z wydarzenia. Wyeksponowanie flagowych produktów Klienta oraz przedstawienie usług w rozrywkowym formacie.
najmocniejsza strona projektu:
Zagospodarowanie stosunkowo niewielkiej przestrzeni Klienta w taki sposób,
że finalnie cieszyła się większym zainteresowaniem niż konkurencyjnych, dużo większych wystawców. No i nie zapominajmy o jednorożcu, który stał się gwiazdą Instagrama.
Jak przyciągnąć uwagę młodych na festiwalach, gdzie co rusz czekają na nich atrakcje? Tworząc przemyślany brand experience, które podąża za festiwalowiczami przez cały sezon i zapewnia im to, czego szukają najbardziej –czysty FUN.
Zaprojektowaliśmy instafriendly, surrealistyczny kubik, który kształtami nawiązywał do produktów Galaxy Samsung. W środku na odwiedzających czekały takie atrakcje, jak: strefa foto, chillout room, przestrzeń do naładowania baterii (swoich i Swojego smartfona), słodki merch Galaxy, no i oczywiście life-size Jednorożec.
Best part? Cała strefa była przenośna, co umożliwiło nam przenoszenie jej pomiędzy imprezami. Pojawiliśmy się z nią na największych Juwenaliach i festiwalach w polsce, w tym na Openerze i Clout Festival.
Na nie-Androidowców w strefie czekała też specjalna niespodzianka – narzędzie Try Galaxy, które po pobraniu sprawiało, że mogli przetestować działanie Galaxy na swoim telefonie